В процесі навчання дуже важливо враховувати особливості підготовленості кожного учня, тобто проводити диференційоване навчання. Для цього мають бути підготовлені різні матеріали . Це інформаційні картки, що містять також питання по даному тексту, це задачі (наприклад, відлік часу в історії, що часто викликає складнощі), це ілюстративний матеріал, ребуси, кросворди ін.. Позитивні результати дає метод «Навчаючи – вчуся», що викликає у дітей великий інтерес, оскільки дуже цікаво опинитися в ролі вчителя, привернути до себе увагу товаришів. Розвитку інтересу до предмета сприяють різноманітні дидактичні ігри. Використання методу проектів передбачає застосування комп ютерних технологій, що допоможуть учням вжитися в нову для них роль вчителя. Роль самого вчителя при цьому теж змінюється від традиції до фасилітації, ненів язливої допомоги в пошуку способів виявлення і розв язування проблем.
Комментариев нет:
Отправить комментарий